Felhasználási feltételek

Általános szerződési feltételek a Studiodanza.com oldalon történő vásárlásokhoz


STUDIODANZA s.r.l. székhelye: G.M.Bosco utca 65 - 81100 Caserta (CE) és adminisztratív irodája: Via Roma N°33 - 81022 Casagiove (CE) - Olaszország - Adószám & ÁFA szám: 04124740616. Mindenkinek lehetőséget kínál termékei interneten keresztüli megvásárlására. Az Ügyfél kijelenti, hogy elolvasta a vásárlási folyamat során nyújtott összes információt, és teljes mértékben elfogadja az itt leírt általános feltételeket és fizetési módokat.

 

1. Rendelés

Termékeink megvásárlása egyszerű és gyors. Minden cikk részletesen le van írva egy lapon, amely tartalmazza a képeket, leírást, színmintákat, anyagokat, méreteket és a szállítási időt.

A vásárlásokat az online áruházunkon keresztül kell lebonyolítani a rendelkezésre álló szokásos rendelési eljárás követésével.

További információkért a rendelés leadásáról, méret útmutatóról és színmintákról kérjük, tekintse meg az „Rendelések” részt a GYIK-ban.

A rendelés leadásához regisztrálni kell az oldalon, és a következő módok egyikével kell eljárni:

 

1.1 Ha az ügyfél már regisztrált és ellenőrzött a Studiodanza weboldalon, Privilegizált Fiókkal (Iskolai Fiók vagy Viszonteladói Fiók), elég beírni a saját hitelesítő adatokat (Felhasználónév és Jelszó) a hitelesítési szekcióban az „ACCEDI” gombra kattintva.

1.2 Ha az ügyfél még nincs regisztrálva és nem jogosult a kedvezményekre, regisztrálhat a weboldalon, és azonnal elkezdhet vásárolni vendégként.

Lehetőség van vendégfiók létrehozására a FIÓK LÉTREHOZÁSA szakaszban.
Studiodanza emlékezteti az ügyfelet, hogy a vásárlás előtt bármikor kérheti, hogy ellenőrzött felhasználóvá váljon és Kiváltságos Fiókot szerezzen, amely hozzáférést biztosít iskolák és táncboltok számára fenntartott kedvezményekhez.
(Ha Iskolai Fiókot vagy Viszonteladói Fiókot szeretne igényelni és hozzáférni a fenntartott kedvezményekhez, egyszerűen regisztráljon a Studiodanza weboldalon, és adja meg saját tánciskolájának vagy cégének hitelesítő adatait. A kiváltságos fiókot egy operátorunk aktiválja 24 órán belül, az adatok valódiságának ellenőrzése után.

1.3 Az Ügyfél helyesen fejezi be a Rendelési Eljárást, ha az oldalon nem jelenik meg hibaüzenet (a rendszer nem tudja észlelni az ügyfél által a számlázási és szállítási mezőkbe bevitt adatok hibáit).

1.4 A vásárlás akkor tekinthető befejezettnek Studiodanza és az ügyfél között, amikor a rendelést megkapja Studiodanza.

1.5 Studiodanza visszaigazolja a rendelés beérkezését egy megerősítő e-mail küldésével arra az e-mail címre, amelyet az ügyfél a regisztrációhoz használt. A rendelés visszaigazolása összefoglalja a termékeket a megfelelő színekkel, méretekkel és választott anyagokkal, a vonatkozó árakat, adókat, esetleges szállítási költségeket, a szállítási és számlázási címet, valamint a rendelési számot.

1.6 Fontos, hogy az ügyfél alaposan ellenőrizze a Megrendelés Visszaigazolásában szereplő adatok helyességét, és szükség esetén 24 órán belül jelezze az esetleges javításokat.

1.7 A rendszer által generált rendelési számot az ügyfélnek minden Studiodanza-val kapcsolatos kommunikáció során használnia kell.

1.8 Előfordulhat, hogy időnként a kínált Termékek nem állnak rendelkezésre. Ebben az esetben, ha az ügyfél által választott termékek teljesen vagy részben nem elérhetők, Studiodanza értesíti az Ügyfelet.

*ELLENŐRZÖTT: Egy ellenőrzött felhasználó hozzáférést kap az árakhoz, szolgáltatásokhoz és kedvezményekhez, amelyek tánciskolák és viszonteladók számára vannak fenntartva.

 

2. Fizetési módok

Az Ügyfél a következő fizetési módok közül választhat:

2.1 Hitelkártya vagy Előre Fizetett Kártya

Abban az esetben, ha az ügyfél hitelkártyával vagy előre fizetett kártyával (Postepay, MasterCard, Visa, Maestro, Aura, Discovery, Amex) kíván fizetni, igénybe veheti a Shopify Payments által kezelt hitelkártyás fizetési portált, amely garantálja az ügyfél által megadott adatok bizalmas kezelését.

Abban az esetben, ha a terméket hitelkártyával vagy előre fizetett kártyával vásárolják meg, az online tranzakció befejezésével egyidejűleg a Shopify Payments rendszer azonnal levonja a vásárlás összegét.

A rendelés törlése esetén, akár az Ügyfél részéről, akár Studiodanza általi el nem fogadás esetén, a törölt rendelés összege visszakerül az ügyfél számlájára. A visszatérítés várakozási ideje kizárólag a bankrendszertől függ. Miután a visszatérítés megtörtént, Studiodanza nem tehető felelőssé a bankrendszer által okozott esetleges késésekért.

A vásárlási folyamat során hitelkártyával vagy előre fizetett kártyával, Studiodanza semmilyen módon nem kerülhet kapcsolatba az ügyfél kártyaadataival. Ezért Studiodanza nem tehető felelőssé a harmadik felek által elkövetett esetleges csalárd hitelkártya-használatért.

2.2 Paypal

Abban az esetben, ha a fizetés Paypal számlán keresztül történik, használható a „Fizetés Paypal számlával” gomb.

PayPal fizetési mód esetén, az online tranzakció befejezésével egyidejűleg a PayPal azonnal levonja a vásárlás összegét.

A rendelés törlése esetén, akár az Ügyfél részéről, akár abban az esetben, ha a Studiodanza nem fogadja el, a törölt rendelés összege valós időben visszakerül az ügyfél Paypal számlájára.

2.3 Banki átutalás

Előre történő banki átutalással történő fizetés esetén a rendelést az átutalás igazolásának beérkezéséig fenntartjuk, amelyet a rendelés elfogadásának dátumától számított 3 munkanapon belül kell elküldeni az info@studiodanza.com címre. A rendelést csak akkor küldjük el, ha a {{Studiodanza}} bankszámláján ténylegesen jóváírják a szükséges összeget, amelynek a rendelés elfogadásának dátumától számított 10 munkanapon belül meg kell történnie. Ezen határidő túllépése esetén a rendelés automatikusan törlésre kerül.

A banki átutalás közleményének tartalmaznia kell:
-A rendelési hivatkozási szám
-A rendelés dátuma

3. Szállítás és Kézbesítés

3.1 Minden megrendelés esetén a Studiodanza számlát állít ki a kiszállított anyagról, amelyet előzetesen e-mailben küldünk el a megrendelő nevére és a kiszállított áruhoz csatolva, a csomag külsejére rögzítve.

 

3.2 A rendelés során megadható a számlázási címtől eltérő szállítási cím. A számla kiállításához az ügyfél által a rendeléskor megadott adatok az irányadóak. A számla kiállítása után semmilyen módosítás nem lehetséges.

 

3.3 A szállítási költségek a Vevőt terhelik.

 

3.4& nbsp;Studiodanza nem tehető felelőssé a megrendelés teljesítésének vagy a megrendelt termékek kiszállításának késedelméért.

 

3.5 Az áru futár általi kézbesítésekor az Ügyfélnek ellenőriznie kell:
  1. Győződjön meg róla, hogy a szállítmányban lévő csomagok száma megegyezik a fuvarlevélen feltüntetett mennyiséggel.
  2. Hogy a csomagolás ép, sértetlen, nem nedves vagy megváltozott legyen.
Az esetleges károk a csomagoláson és/vagy a terméken, vagy a csomagok számának eltérése azonnal kifogásolandó, írásos ELLENŐRZÉSI FENNTARTÁS feltüntetésével (pl. „lyukas csomagolás”, „összenyomott csomagolás”) a futár szállítólevelén. Miután a futár dokumentumát aláírták, az Ügyfél nem tehet kifogást a leszállított áru külső jellemzőivel kapcsolatban.

 

3.6 Ha az anyagot a futár raktáraiban történő ismételt kézbesítési lehetetlenség miatt 5 munkanapon belül nem veszik át, a rendelést visszaküldik a Studiodanza raktáraiba. Az újraküldés szállítási költségeit az ügyfél viseli.

 

4. Elállási jog

4.1 Az 1999/185-ös törvényerejű rendelet 5. cikke értelmében, ha az ügyfél fogyasztó (vagyis olyan természetes személy, aki a terméket nem szakmai tevékenységéhez kapcsolódó célokra vásárolja meg, és a rendelési űrlapon nem ad meg ÁFA-számot Studiodanza-nak), joga van bármilyen okból elállni a vásárlási szerződéstől, anélkül hogy magyarázatot kellene adnia, és büntetés nélkül, kivéve a 4.3 és 4.4 pontokban foglaltakat.

 

4.2 A jog gyakorlásához az ügyfélnek értesítést kell küldenie a Studiodanza részére az áru átvételének dátumától számított 14 napon belül, e-mailben az info@studiodanza.com címre. Miután megkaptuk a visszavonási értesítést, a Studiodanza Ügyfélszolgálat gyorsan tájékoztatja az ügyfelet a visszaküldés módjáról, és egyedi RMA kódot (visszatérési engedély kód) rendel hozzá. Az árut a jóváhagyástól számított 10 napon belül kell megkapnia a Studiodanza-nak.

 

Az árut sértetlenül, minden részével együtt és eredeti csomagolásában (tasakok és dobozok) kell visszaküldeni, megőrizve és lezárva.

 

4.3 A visszavonási jog a következő feltételekhez van kötve:
  • A visszavonási jog nem érvényes azokra a cikkekre, amelyeket az ügyfél kérésére, egyedi szövetekkel és színekkel készítenek.

- A megvásárolt terméknek sértetlennek kell lennie, és az eredeti csomagolásban kell visszaküldeni, minden részével együtt (beleértve a csomagolást és az esetleges tartozékokat is);
- Nem lehet alkalmazni az elállási jogot használt, piszkos vagy megrongált termékekre.
- A törvény értelmében a termék visszaküldésének szállítási költségeit az ügyfél viseli; a kiszállítási költségek és az esetleges egyéb járulékos költségek, amelyek a rendelés leadásakor kerültek feltüntetésre, nem kerülnek visszatérítésre;
- A szállítás, egészen a raktárunkba való beérkezés igazolásáig, teljes mértékben az ügyfél felelőssége;
- A termék szállítás közbeni sérülése esetén a Studiodanza s.r.l. 5 munkanapon belül értesíti az ügyfelet a termék raktárba érkezésétől számítva, hogy lehetőséget biztosítson számára a futárral szembeni panasz benyújtására és a termék értékének visszatérítésére (ha biztosított). Ebben az esetben a terméket az ügyfél rendelkezésére bocsátják a visszaküldéshez, és a visszavonási kérelmet törlik;
Studiodanza nem vállal felelősséget a biztosítatlan szállításokkal visszaküldött termékek sérüléseiért vagy lopásáért/eltűnéséért. Amikor megérkezik a raktárba, a terméket megvizsgálják, hogy felmérjék az esetleges, nem szállításból eredő károkat. Ha a termék, a csomagolás és/vagy az eredeti csomagolás sérült vagy nyitott, Studiodanza s.r.l. levon egy százalékot vagy az egész összeget a visszatérítésből.

4.4 A termékben keletkezett károk helyreállításának esetleges költségeitől eltekintve, Studiodanza a visszaküldött áru beérkezésétől számított 10 napon belül visszatéríti az ügyfélnek a már kifizetett teljes összeget, a hitelkártyára terhelt összeg jóváírásával vagy banki átutalással. Ez utóbbi esetben az ügyfél feladata, hogy időben megadja a banki adatokat (ABI kód - CAB - IBAN - számlatulajdonos bankszámlaszáma).

 

4.5 A visszavonási jog teljesen megszűnik, ha a termék (csomagolás és/vagy tartalom) integritásának alapvető feltétele hiányzik, abban az esetben, ha Studiodanza megállapítja:
        a termék használata vagy az eredeti csomagolás megszakítása;
        a termék károsodása szállításon kívüli okok miatt.

 

A visszavonási jog elvesztése esetén az áru a Studiodanza székhelyén marad, és az Ügyfél rendelkezésére áll az általa történő átvételre.

 

 

5. Panaszok

Minden esetleges panaszt a Studiodanza címére kell benyújtani, írásban e-mailben az info@studiodanza.com címre.